Voor wie?

Voor iedereen die nieuwsgierig naar guerrilla marketing en op zoek is naar verrassende ideeën en oplossingen om de leefomgeving van mensen te verbeteren. 
 

Waarom deelnemen?

Met inspirerende voorbeelden en verrassende inzichten laat Frank zien hoe jij met guerrilla marketing je (eigen) leefomgeving kunt verbeteren. 
 

Wat ga je doen?

In deze workshop neemt Frank je mee in de principes achter guerrilla marketing. Ook laat hij mooie voorbeelden zien die inspireren hoe je deze marketingtechniek kunt inzetten voor jouw leefomgeving. Maar je gaat ook zelf aan de slag door zelf een guerrilla marketing-actie te bedenken. Na afloop weet je hoe je guerrilla marketing kunt inzetten voor meer veiligheid, gezondheid, betrokkenheid en plezier in de directe leefomgeving van mensen. Of natuurlijk je eigen leefomgeving!
 

Over guerrilla marketing

Guerrilla marketing is een vorm van marketing waarin je met weinig middelen een groot effect bereikt. Ja, denk je, maar is dat niet de doelstelling van alle marketingtechnieken? Guerrilla marketing is anders dan andere marketingtechnieken. Typerende kenmerken voor guerrilla marketing zijn: een klein budget, onverwacht en verrassend, onconventioneel en op onverwachte plekken. Deze vorm van marketing kun je prima gebruiken om de leefomgeving van mensen leuker te maken. Maar ook om mensen meer te betrekken bij hun leefomgeving. En om mensen in beweging te brengen. Bovendien kan guerrilla marketing helpen om mensen bewust te maken van de gevolgen van hun gedrag voor de leefomgeving en mensen aanzetten tot meer milieuvriendelijke keuzes. Hoe? Dat leer je van guerrilla marketing-expert Frank Paats.

Over de spreker


 

Frank Paats

Frank Paats helpt ondernemers en instellingen om op een leuke manier in beeld te komen bij hun doelgroep. Daarbij zet hij  opvallende marketingideeën in. Hij vertolkte creatieve functies bij diverse reclamebureau's en is sinds 2003 zelfstandig ideeën-bedenker en trainer. Frank is gespecialiseerd in guerrilla marketing en nudging. Hij traint teams en organisaties op het gebied van communicatievraagstukken, teambuilding en verandertrajecten.